« 涙 | トップページ | 男女の選択を »

2017年9月30日 (土曜日)

空港に至るなにわ筋線、そして

阪急の新線計画、梅田から大阪空港を結ぶという。
なにわ筋線の北梅田に阪急が乗り入れるという話もあるから、
その北梅田と空港をつなぐのかしら?
蛍池からかと思たら違う、曽根から分けるとは大胆な、
曽根は高架やが、地下で通すとな、どうすんねろ、
楽しみですなあ。
宝塚、雲雀丘花屋敷行きの本数は減らさずに、
空港行きが単純増発になるとよいが。

The new line plan of Hankyu Railway is to connect Osaka International Airport from Umeda.
Because there is a story that Hankyu will get into Kita-Umeda of Naniwa-suji line, is not it connecting Kita-Umeda with the airport?
I thought that it would be divided from Hotarugaike, but that is wrong, it will be separated from Sone. That is a bold plan.
Although Sone is elevated, the new line is said to be underground. How will it be realized?
I am looking forward to it.
It would be nice if the airport line train would be a simple increase without decreasing the number to the train for Takarazuka or Hibarigaoka-hanayashiki.


Nikon D5300 AF-S DX NIKKOR 18-140mm f/3.5-5.6G ED VR
「アンテナ」 ひさしが付いてる。雪対策か?
Dsc_0095_3


人気ブログランキング

|

« 涙 | トップページ | 男女の選択を »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック


この記事へのトラックバック一覧です: 空港に至るなにわ筋線、そして:

« 涙 | トップページ | 男女の選択を »